Classic™

$10.99
translation missing: en.products.general.select_color 28oz
Size

Product Details

Product Description
The new and improved BlenderBottle® Classic™ shaker gives our tried and true best-selling bottle an impressive overhaul. The new Classic™ shaker boasts a rounded base for better mixing, our pro-level SpoutGuard™ to keep germs off the drinking surface, and an upgraded, modern design. Add all that to core benefits you know and love—like our patented mixing system, featuring the BlenderBall® wire whisk—and the all-new Classic™ shaker will fast become your go-to favorite.
About the Classic™ Shaker Cup
  • 28oz: 3.8" x 3.8" x 8.9"
  • Rounded base for better mixing
  • SpoutGuard™ keeps your drinking spout clean
  • Measurement markings
  • Dishwasher safe
  • BPA and phthalate-free
  • Patented mixing system


  • Additional Information
    Dimensions
  • 20oz: 3.8" x 3.8" x 6.9"
  • 28oz: 3.8" x 3.8" x 8.9"
  • 45oz: 4.6" x 4.3" x 10.1"

  • View Usage Guide

    Customer Reviews

    Based on 231 reviews
    76%
    (176)
    6%
    (14)
    5%
    (11)
    5%
    (11)
    8%
    (19)
    P
    Peter Belfield

    cannot see the fill marks

    Thank you for your feedback. We will pass it on to our team.

    H
    Hector Castro
    Favourite Shakers Ever

    I absolutely love these shakers. I have 8 of them at home and they are awesome for any gym rat or those who are just serious about hydration. Have had these for years and have only lost them when friends have stolen them.

    Huge fan.

    C
    Customer
    Not durable

    dropped from a counter ONCE and the bottom cracked. Didn't have the blender bottle for 2 weeks and that happened.

    We are so sorry to hear that this happened. If you have any additional concerns, please reach out to our customer service team at customerservice@blenderbottle.com and they would be happy to work towards a resolution.

    S
    ST
    EXCELLENT bottle

    Air tight so not spill

    H
    Haley Smith
    Like the bottles but poor service

    I like the bottles I have gotten however I am very frustrated that I spent the extra $ to get faster shipping as I was going on a trip and was expecting to get it before I left. I was supposed to get it in 3-5 days but instead it was more than a week until I got the bottle. Additionally, I took a bottle I had previously bought on my trip with me and the design that it had on it came off. I am guessing that was due to sun or heat but either way a little irritated that my money was basically wasted.

    We are sorry for any confusion. It may take several business days for us to fulfill your order. Once fulfilled, your order will generally arrive within those 3-5 business days according to your shipping preference selected at checkout. Our bottles are covered under a limited lifetime warranty, to see if your issue is covered please fill out a claim here: https://www.blenderbottle.com/collections/replacement-parts. Please reach out to our customer service team with any further questions or concerns.